Jumat, 17 Februari 2012

Lagu Favorit Mai Kassab - Ahla Men El Kalam

Mai Kassab - Ahla Men El Kalam

اه لو تعرف بهواك قد ايه
لما بقابلك بنسى كلامي ليه
وبدور عليه كده معرفش ليه
ليله فليله وانا متلك كده
من غير ما احسب حبيتك كده
قلبي لقيته دق وحب الحب ده
اه لو تعرف بهواك قد ايه
لما بقابلك بنسى كلامي ليه
وبدور عليه كده معرفش ليه
ليله فليله وانا متلك كده
من غير ما احسب حبيتك كده
قلبي لقيته دق وحب الحب ده
من كتر حبي فيك بسرح قدام عينيك
ما بافتكرش كلمة واحدة كان نفسي اقولها ليك
من كتر حبي فيك بسرح قدام عينيك
ما بافتكرش كلمة واحدة كان نفسي اقولها ليك
يللي كلامك أحلى من الكلام
قلبي ارتاحلك من اول سلام
وغرامك غرام فاق معنى الغرام
انا مش قادرة على بعدك في يوم
واما بتبعد انا مابدقش نوم
ايوه هاموت عليك عايشة الدنيا بيك
يللي كلامك أحلى من الكلام
قلبي ارتاحلك من اول سلام
وغرامك غرام فاق معنى الغرام
انا مش قادرة على بعدك في يوم
واما بتبعد انا مابدقش نوم
ايوه هاموت عليك عايشة الدنيا بيك
من كتر حبي فيك بسرح قدام عينيك
ما بافتكرش كلمة واحدة كان نفسي اقولها ليك
من كتر حبي فيك بسرح قدام عينيك
ما بافتكرش كلمة واحدة كان نفسي اقولها ليك

ingin lagunya silahkan download di sini

Tidak ada komentar:

Posting Komentar